Blött och lerigt

Regnet öser ner ute och det är helt grått.. Vissa dagar är det tuffare att ha häst!

Har precis kommit hem från Danny, red för Marika imorse. Ska sätta mig ner och skriva ett långt inlägg om passet för det gav verkligen så mycket även om Danny i sig inte var helt perfekt. Hon är så otroligt bra på att sätta ord på allt och förklara precis så jag förstår.

Nu ska jag skriva klart träningsinlägget och dricka upp mitt te, känner hur värmen äntligen börjar komma tillbaka till mina stelfrusna fingrar. Det ska tydligen också städas en massa i huset idag, av anledning att det kommer städare för att städa imorgon.. Jag ser inte helt logiken i detta? Förmodligen vill mamma att det ska vara snyggt även om dom kommer och städar ännu mer haha.. Fast jag vet inte. Dammsugas ska det!

På eftermiddagen blir det pyssel på Esco och lite handling för mig del!




Kom ihåg mig?