Frukost

Har precis kommit hem från Danny där jag har fixat allt pyssel åt honom, så nu är han "klar för dagen". Ska sätta mig ner och äta frukost innan jag beger mig vidare till Esco. Har ju inte direkt bråttom och har inte ens börjat putsa sakerna ännu..

Hos Esco ska jag i alla fall göra i ordning allt och sedan schamponera honom från topp till tå. Olja in hovarna och fläta ihop svansen. Jag älskar verkligen allt pyssel innan tävling! Har förmodligen ingen tid att uppdatera någonting under dagen, men återkommer sent ikväll med resultat. Hoppas att vi ska kunna ta några bilder, men är osäker på hur mörkt det är vid åtta på kvällen.

hihi driker du vatten ;))

Lycka till idag, håller tummarna!

Själv fick jag smaka på paddockunderlaget idag när min kääära (ehum…) häst fick luft under fötterna >_<

Har en hel hög nya bilder på bloggen som gärna får kikas på ;)




Kom ihåg mig?