Haghäst

Fotade Danny lite i hagen häromdagen.. Har ju redan slängt upp några bilder, men kan inte låta bli att visa alla tillsammans!
Har tagit nästan alla bilder när jag sitter "på huk" så jag är varken dvärg eller min häst jättestor, tycker bara att det blir fint så.

Har ni någon favoritbild?











Jag gillade nr 2 uppifrån väldigt mycket! (:

Jag tycker den sista bilden var finast! :)

Jättefina bilder! När kommer flera av åsiktsinläggen? Väntar ju :)

Ida

Nr 4 uppifrån kändes mest harmonisk i kompositionen (vad seriöst det där lät :P) så den är finast enligt mig!

Fyran :)

Alla var jättefina, men utan grimma nästa gång? :)

Shit va maffig han är! Snygga killen! Jag tycker näst sista va skitfin :) Men alla är såklart fina, :)

Min favorit är den näst sista!:D

Fina bilder :)

OJ vilken fotomodell han var då :)

Galet vad fin han har blivit i kroppen sen du fick honom!

Så fina bilder alla va lika fina enligt mig! :)

Svårt att välja en då det är Danny som är på bild... ;) men jag gillar 1, 2 och 4 bäst! :D

Kung-bilden!!:D

Fina bilder :) Min favorit är andra underifrån

Gud vad vaker häst du har 😄

Han har så sjukt snygg överlinje!




Kom ihåg mig?