Hjälmbling

Under hopptävlingarna i helgen såg jag en tjej som hade likadan hjälm som mig - fast blingad! Det tog inte många sekunder innan jag hade bestämt mig för att göra samma sak..

Jag har två hjälmar, en Charles Owen sammetshjälm som jag har hos Danny och som jag även tävlar i. Sedan har jag även en lättvikshjälm som jag har hos Esco, och det var den som fick "offras" för silvrigt bling!

Min kamera ville dock inte riktigt samarbeta, svarowskikristallerna ser mest vita ut på bilderna ju.. Det som glittrade så himla fint i verkligheten! Får försöka ta nya bilder i dagsljus imorgon istället.

FÖRE:



EFTER:


Meen det blev ju superbra ju! :D jag måste också..

Riktigt snyggt!

Kan du inte filma mer? Är jättteskoj att se dig rida :)

De blev riktigt snyggt :)

ser jättesnyggt ut! :)

Vilket lyft!



Fulhjälm (förlåt, är lite konservativ och föredrar sammet) blev faktiskt snygghjälm!



En sån kan jag tänka mig att ha på sommaren, den är välventilerad

...och så va? Vad är det för någon?



Råkade trycka på skicka! Gah! :)

Den blev ju jättemycket snyggare på en gång! ^^

Ida

Hej! Hittade detta inlägg då min tränare berättade om det när jag red idag, förmodligen var det mig du såg! Va roligt att du tyckte det var fint! :)



/Ida




Kom ihåg mig?