Massor av idéer

Tusen tack för hjälp med åsiktsinläggen! Har redan planer på vilka inlägg jag ska börja skriva och det ska bli jättespännande att se era reaktioner.

Fick även en fråga om man kan maila till mig - självklart! Är det något du undrar över som du inte vill ta genom bloggen, eller vill vara helt säker på att få ett svar är det bara att skicka din fråga till [email protected]

Hej Frida! Vill börja med att säga att din blogg är otroligt bra, likaså min uppfattning jag fått om dig! Den är välskriven och du är super duktig med hästar - lätt en av mina favoritbloggar!



Nu till min fråga, jag har ett dressyrträns som jag inte fått sålt på min blogg och undrar om man skulle kunna få lite hjälp genom din blogg? Om du skulle kunna lägga upp en liten annons här? Är nämligen i stort behov av pengarna till andra väldigt mycket nödvändigare saker till min ponny så det skulle betyda GULD!



Oj, nu skrev jag visst en hel roman. Men du skulle väl kunna svara på min kommentar i ett mejl ([email protected])?



Tusen tack på förhand! :) Kram, Josefine




Kom ihåg mig?