Regn och blåst..

Vaknade upp till ett riktigt skitväder imorse. Motivationen för att kliva ur den varma sängen och åka ut till hästarna var nog på ungefär minus 100.

Tog mig dock ändå ut och pysslade åt Danny som vilar idag eftersom han ska gå för Marika imorgon och för Jeanna på torsdag. Med honom var det bara bra och han får gå och äta hö i hagen istället.
Sedan åkte jag till Esco som jag red i ridhuset och checkade av/repeterade gårdagens tips för Marika. Nu har han ridits mycket i ridhuset och kommer att få några dagars vila/gå i skogen innan det blir dags att checka av honom igen inför söndagens tävling!

Nu är jag nästan klar med hästarna för idag och ska äta lite lunch. Sedan dags att göra i ordning sig för jobb hela em/kvällen.

Dagens skratt: Min hovslagare ska beskriva en tjej på FRK för sin lärning. "Hon säger inte så mycket, pratar ungefär 1/4 så mycket som Frida gör ...... " Haha!

Va snälla ögon din häst har ! :)

Nice blog and great pictures :)

I love the head band of your horse, where is it from? I'm a french blogger and we don't have theses headbands in France.. If you could send me (via my blog) some internet shops adress, I'll be really grateful!

Thanks




Kom ihåg mig?