Tyck till

Fick önskemål att skriva mer inlägg om mina åsikter. Tänkte dock höra om det finns några mer specifika önskemål om vilket ämne jag ska skriva om? Har några förslag, men ni får gärna tycka till om vilket eller vilka jag ska skriva om.
Givetvis får ni även (nästan hellre) lägga till egna förslag.

- Användning av hjälm vid ridning?
- Benskydd i hagen?
- Kan man lyckas bättre i ridsport om man har mycket pengar ?
- Vilket föredrar jag att arbeta med, sto, hingst eller valack?
- Märkesutrustning eller billigare kopior?
- Vad jag tycker om travare/islandshästar/fjordingar (eller annan ras) etc?
- Eller andra förslag...

Benskydd i hagen :P

kan man lyckas bättre om man har mycket pengar & vad tycker du är en "bra" förlorare (eller ja, som det gick dåligt för).

Släng gärna in ett tips hur du gör / tänker när det går dåligt ;)

kram!

Ida

Dina förslag är bra, tycker jag. Skulle gärna höra hur du resonerar kring ANDRAS åsikter. Hur påverkar det dig?

Utöver "hästmaterialet" (hatar ordet) vad tycker du är viktigt att vara noga resp. mindre noga med för att nå framgång? Alltså, är det t.ex viktigare att ha dyra märkesschabrak och luvor än att vet.checka sin pålle ett par ggr per år eller anlita en kvalificerad sadelutprovare?

Jag skulle vara jätteintresserad av att veta vad du tycker kring travare som ridhästar :-)

Skulle tycka det var intressant om du skrev lite mer om dig. Exempelvis vad du jobbar/studerar, bor, framtidsplaner både med hästeriet men även utöver det.

Jag tycker alla ämnen du tog upp var intressanta, + kanske lite om alternativ ridning, alltså klassisk ridning, akademisk, osv osv.

Skulle också tycka det vore intressant om du skriver om lite olika tränare du tränat för.

Jag vill helt klart veta vad du tycker om ridning med/utan hjälm. Speciellt vid tävling :)

Jag tycker att dina förslag är väldigt bra. Särskilt det om ifall man kan lyckas bättre inom ridsporten om man har mycket pengar. Självklart kostar det väldigt mycket att ha egen häst men jag skulle vilja veta om du också tror att man kan bli riktigt duktig även om man inte har häst från tidig ålder utan börjar på ridskola. Jag lyssnade på en intervju med Jan Brink en gång där han sa att han inte började rida förren han var 13, och fick sin första häst när han var 15, så då borde det väl betyda att man kan lyckas även om man börjar sent. Hoppas att du kan skriva ett sånt här inlägg snart!

Det skulle vara kul att veta vad du anser om andra "storhästbloggare" deras blogg/hästar/åsikter osv.

Användninga av hjälm och skydd i hagen :)



men även de andra förslagen! superfin blogg btw ;)

har massa grejer jag skulle vilja läsa om!

1. vad du har för borstar och annat i ryktlådan och varför? likaså stallapotek, vad och varför?

2. tips och tricks inför tävling samt

3. hur man bästa tränar hästen att gå i mellan/ökad trav? samt tips på hur man som ryttare rider/sitter bäst i dessa :)

Tycker dina förslag var bra, vill helst läsa om hjälmanvändning och vad du föredrar att jobba med, sto, valack eller hingst. Sen ett eget förlag, vi säger att du ska köpa häst, vad kräver du då att en 3 åring, 4 åring, 5 åring, 6 åring, 7 åring och äldre häst ska kunna utbildningsmässigt, klasser, rörelser mm :)

Skriv om allt :)

fin blogg! lust att följas via bloglovin? ;) om du nu har bloglovin! ^^

Tycker att dina förslag var bra! Ser fram emot att läsa inläggen! Jag är lite nyfiken på vad du tycker om hjälptyglar (graman, inspänningstyglar och gummisnodd), själv är jag väldigt skeptisk till sånt.

Användning av hjälm vid ridning och hjälptyglar skulle vara intressant att läsa om vad du tycker!

Tycker alla dina förslag skulle vara roliga att läsa om! Hoppas du kan skriva om alla lite i olika inlägg:) Men vill framförallt läsa om benskydd i hagen och märkeskläder eller billigae kopior:)

Jag skulle gärna vilja höra vad du tycker om att man sätter på täcken som täcker hela hästen och låter dom gå med dom 24/7 typ:)

Tack för en grym blogg!

gratis till dig jag hörde att det gick bra på tävlingen vi satt i stugan och hejade på dig hälsningar "Maja";)

jag är jätte glad att det gick bra på tävlingen men jag vill börja rida men får ej, tråkit :( men i dag red jag på en shetlands pony det var kul hi hi hi från "Maja"




Kom ihåg mig?