Din guide till dressyr

I morse hade jag lite svårt för att hålla mig för skratt när jag läse vår hyllade dagstidning FaluKuriren. Inuti tidningen kunde jag nämligen finna "Din guide till dressyr" som överlag var formulerad för att även den mest oinsatta skulle förstå vad det var frågan om. Men jag måste även säga att den var riktigt bra skriven! Vissa ord kanske gav ett litet skratt men det var korrekt och riktigt.
 
Man fick även läsa en intervju med Minna Telde om varför Santana betedde sig som han gjorde inne på banan i fredags. Hon berättar att han blev rädd för kameror och att dom nu har ägnat massor av tid med att öva på kameror. Inför träningarna under helgen lånade teamet in kameror från pressen som har smattrat hela tiden under träningarna. Santana har även tränat med luva på huvudet och kommer att ha det under tävlingarna idag.
 
Nu håller vi tummarna för ekipaget i GP-special idag!
 
 
 



Kom ihåg mig?