Fullt ös

Gårdagen öste. Skön kväll och vi var överallt. Dagens roligaste var fan att hitta konversationen från en partybild på facebook mellan Marika, alltså vår tränare och Sofia, liksom jag elev hahahahahah.... så sköna. + några förfärade föräldrar ahah.
 
 
 
 
moa

hej :) vet du vilken tid küren är på svtplay idag? tacksam för svar!
kram :)

Gud så härligt att du visar att du är människa också, inte en överpretentiös föråldrad tant! Härligt!

Ni ser ut å haft en kul kväll, härligt med party mitt i veckan:))

Ni ser ut å haft en kul kväll, härligt med party mitt i veckan:))

Ser att kommentaren ser lite elak ut.. Så var ju inte meningen. Man får läsa lite mellan raderna, och ta den som en positiv kommentar om att jag tycker det är bra att du visar i bloggen vem du är när du inte är i stallet.. Det är viktigt att komma ihåg att man bara är ung en gång och passa på att leva livet! :)

Jag tycker det är sunt att du verkar ha ett liv utanför hästarna också:)

Skönt att du verkar ha ett liv utanför hästarna också:)

Alltså, blogg.se kan ju lägga ner. Det var inte meningen att vara tjatig.




Kom ihåg mig?