Kandaret redan skickat!

Ja det var ett jävla tjat om detta kandar.. Men jag är så nyfiken på det! Trots att det stod 3-4 veckors leveranstid har jag nu fått ett mail om att mitt kandar är skickat från Holland. För er som undrade jag har beställt det från www.hypostore.nl Det betyder att det kanske, kanske kommer fram redan denna veckan.. Wiho!
 
Tycker att ni alla ska gå in och kika för det finns otroligt fina träns på deras hemsida.. Dessutom är det väldigt billigt att beställa nu när euron är så låg.
 

Men åh, nu blir jag ännu mer sugen. :p

Vilken storlek beställde du? Det verkar som att det bara finns stl cob kvar, funderar på att beställa..

Svar: Jag beställde COB men Danny har minihuvud..
Frida Hallgren

Jag beställde ju tränset i cob men det var ganska stort i storleken mer som en cob/full. Vet ej inte hur kandaret är, men tränset va så iaf.

Återkom om kvalitén!! :)

Vet du om nosgrimmans spänne sitter uppe i nacken eller på sidan? Vill ju se vänstersidan på tränset/kandaret, alla bilder visar bara högersidan

Svar: Allt är i nacken tror jag!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?