Söt Danny

Danny myser lite i hagen i väntan på träning för Marika nu på eftermiddagen :) Känns så roligt att det blir så mycket träning med honom nuförtiden och det går framåt hela tiden! Är jättemotiverad och nu bara kör vi. Håller han sig frisk och sådär åker vi iväg ett par veckor till på "träningsläger" hos en duktig ryttare i höst/vinter.. 
 
Även Esco ska givetvis ridas! Han skoddes i morse och har fått nya fina fötter. Tänkte jogga honom lite och känna på skolorna idag.
 

Åh vad kul att åka iväg! Jag ska träna för Tinne 2 dagar i rad men skulle väldigt gärna åka i väg några veckor! Hoppas ni kommer i väg :)

Vad mysigt det såg ut. Här var det mulet på fm men blev världens regnoväder förut -tur jag satte på regntäcket!
Är jätteglad idag jag med för har ridit första passet på min efter 2 mån sommarbete och han var jättefin :) Nu längtar vi till 1-2 sept för då ska vi träna för Anna Blomgren (beridare hos Andreas Helgstrand).

Varför har du ett flygtäcke på danny? Han har väl inte haft det tidigare? Eller har han problem med exem?:(

Svar: Neej inget exem men dumma insekter som bits :)
Frida Hallgren

T

Kan inte du ha en This or that på din blogg?? Skulle vara roligt :D

Flugtäcke har vell alla med "vett" under sommaren för att skydda hästen att bli uppäten av insekter?!

Svar: Joo precis :)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?