Till Salu

Min vän har sin fina ponny till salu och jag tänkte passa på att tipsa er om detta! Det är nämligen så att hennes ponny är helsyster till min gamla ponny som jag red mästerskap på och givetvis värmer det lite i hjärtat. 
 
Annons
 
Vi måste nu sälja vår fina D-ponny (147,9 cm) på grund av övergång till storhäst. Köhls Evelina är ett connemara sto f.-95 e: Shirleys Thunderbell u: Hagens Ellina ue: Blue Chief. Hon är tävlad och placerad upp till Nationell nivå, SM kvalad i dressyr 2011/2012 och har gått SM med tidigare ryttare. Tävlad med placering och höjda SM-kval % under Karlstad Sun Summer Cup 29/6-1/7 2012 och i Jönköping 27-29/7 2012. Tycker även det är jätteroligt att hoppa. Hon är med andra ord en riktig läromästare och har många år kvar att ge. Vi söker nu en liten ryttare som vill lära sig och som erbjuder ett långvarigt och kärleksfullt hem. Hon är snäll i all hantering såsom skoning, klippning, uteritt ensam och i grupp samt vardaglig hantering. Vi är mycket måna om var hon hamnar då hon givit oss så mycket kärlek de år vi haft henne. Säljes förmånligt till rätt familj. Viss utrustning ingår. Ring vid intresse.
 
Cathrin/mamma: 070-5525443
Evelina/ryttare: 070-6914531
 
Filmer: 
http://www.youtube.com/watch?v=yPSIJebPdfQ&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=PVEl8HxnBgQ 
 
Pris: 70 000 kr.
 
 
 



Kom ihåg mig?