Trött..

Jösses hela huvudet snurrar av trötthet. Gick upp i morse och tog hand om hästarna som vanligt vid 7-tiden. När jag sedan kom hem vid 9-tiden åt jag frukost och stupade ner i sängen. Har inte sovit ordentligt på väldigt länge och kände att jag behövde några timmars mer sömn för att ta ikapp lite..
 
Vid 14.00 vaknade jag igen.. Helt galet! Hela kroppen värker av trötthet men nu är jag i alla fall utsövd. Ska försöka piggna till, äta lite lunch och sedan åka och rida hästarna. Regnet duggar ner här men det ser ganska ljust ut på himlen så hoppas kunna rida utomhus. Esco ska gå dressyr och trimma program, snart är det dags för tävling igen! Båda MSVC-programmen ska ridas igenom.
 
Danny ska även han gå innanför dressyrstaketen men honom tänkte jag mest jogga lite. Rund, låg form och på slutet kanske smyga in några byten i galoppen om han känns bra.



Kom ihåg mig?