Var finns premiera-tränsen?

Någon undrade var man hittade tränsen/kandaren jag visade i tidigare inlägg och givetvis ska jag hjälpa er med detta!
 
På hemsidan http://www.tophorse.se/ finner ni det mesta under "träns". Tränset kostar 1159 kr och kandaret 1299 kr (svinbilligt för ett kandar med andra ord). Jag älskar att snokremmen också är rundsydd..
 
Tränset.. 
 
 

Tråkigt att det inte finns svart kandar i full någonstans :(

Hejsan jag undrar hur du har fått din blogg så proffssig, typ med .se adress osv.

Hade velat se bilder även från andra hållet för att se hur det ser ut där, tex om det översta har spännen på sidan eller i nacken.
Men snygga!

Köpte sådant träns för ca en månad sedan, jättesnyggt men tyvärr redan sprucket läder och tappat färg =/

Svar: Kikade in i din blogg, jäklar vad snyggt tränset är! Men låter ju jättetråkigt om det har spruckit! Du har inte reklamerat det? Kan ju vara ett måndagsex?
Frida Hallgren

Kan du inte lägga in bild på din blogg på tränset och så man får se hur det spruckit? Hade tänkt beställa sånt med ju :/ är det tränset i sig som har dålig kvalité eller är det lacket?

Neeej hoppas för guds skull att det inte spricker för jag har nyss beställt ett?!

Som Frida skriver kan det ju vara ett måndagsex och jag ska reklamera det. Annars är det superfint och sitter bra! Kan lägga upp bilder på det som spruckit...

Vi säljer också premiera träns! ;)
www.clydescorner.se




Kom ihåg mig?