Gott nytt ar!

Jag skulle aldrig skrivit att min dator kopplade upp sig pa wifi, for lika snabbt som det kom - lika snabbt forsvann det! Jaja, det blev lite mer tid pa hotellets datorer istallet. Det trakiga ar bara att da kan jag inte ladda upp bilderna for det finns ingen ingang for USB pa denna dator. Lovar att ni far se sa snart jag kommit hem! Det borjar narma sig... Vi aker hem onsdag morgon, sa onsdag em-kvall ar vi i kalla Sverige igen. Saknar Danny och vovvarna lite, men hade allt kunnat stanna har en vecka till i alla fall haha :)
 
Idag har det varit forsta dagen med mulet vader! Det var kanske lite trakigt, men med tanke pa att alla andra dagar varit fina sa far vi sta ut med lite moln idag. Vi var pa en helt underbar restaurang igar, sa kanske gar vi dit igen ikvall! Lite konstigt att fira nyar med familjen har i Puerto Rico, det brukar jag ju alltid gora med kompisar. Men jag kan helt klart sta ut med varme och sandstrander har :)
 
Tror inte att jag kommer att uppdatera nagat mer forran jag kommit hem nu, for imorgon blir sista hela dagen har (vi aker sa tidigt pa onsdag morgon). Ska istallet passa pa att njuta av sista soltimmarna och ladda mentalt for att aka hem till sno, is och kyla. Har dock sett att det ar plusgrader i Falun - kan det stamma?! Later galet.
 
Ni far ha ett helt underbart nyar! Hejda 2012 - valkommen 2013! Tanke gora en summering av 2012 nar jag kommit hem. Lagga upp bilder pa Danny fran nar jag kopte honom och allt som hant under aret for oss tillsammans. Det har varit ett galet - men underbart ar! Kramar pa er.
KH

Spöregn i Falun! Inge Nyårsstämning alls! Bara slask o is o vatten o lera...Gott Nytt År!

Gott nytt år !

Gott nytt år !!

Gott Nytt År!




Kom ihåg mig?