Grym inspo

Behöver jag säga så mycket? Vet inte hur många filmer jag har lagt upp på henne längre, men många är det. Fantastiska, fantastiska young rider-tjejen Cathrine Dufour från Danmark. Wow.
  
 

Vilken ridning! Och härligt att se att hjälmen är på :)

nydelig sits! vet hva jeg skal trene på idag! :D veldig inspirerende!

Åh Cathrine är SÅ grym. Hon hade en ponny som hette Consider som var typ min drömponny innan hon köpte den, vi ringde två gånger med nåt år mellan eller så och frågade om han var till salu, men då ville förra ägarna inte sälja. När han sen blev till salu var jag för lång för ponny, åh suck...

man blir så peppad av att se henne rida! :)

Riktigt bra inspo även för hoppare som mig ;) Kul att se med att hon berömde så mycket med o att det bara var korta grejer o sen beröm. Riktigt kul att se :))

L

Åh, underbart att se! Tycker att ni har lite liknande ridstil. :)

Shit vilken sits, så otroligt stadig! Tänk om man nån gång kan sitta så där! :D




Kom ihåg mig?