Snabbstall

Slutade jobbet vid 17.00 så nu är det bara att köra raka vägen till stallet och snabbfixa Danny! Han vill ha sin kvällsmorot och eventuellt motioneras lite. Får se om longerlinan åker fram... Var längesedan jag longerade honom nu. Vi får se!
 
Därefter ska jag bara hem och mellanlanda en stund, duscha av mig och så inför bion. Filmen The Hobbit blir det alltså! Tar med mig Therese, ni vet hon som jag åkte till Segersta med. Ibland är det roligt att göra något "icke hästigt" tillsammans! Skriver en rad om filmen i morgon, tror vi inte kommer hem förrän 12 i natt för filmen är nästan tre timmar lång.
  

Hej Frida! Spana gärna in min blogg! I mitt senaste inlägg bjuder jag på lite inspirationstips i vintermörkret! :)

...och då kan det vara bra att länka till sin egen blogg! haha sorry! ;)

http://jessicasofie.wordpress.com/




Kom ihåg mig?