Ej reserv längre

Jippie! Fick precis ett mail från TDB att jag inte längre är reserv på tävlingen den 11 mars, utan har kommit med i klassen!

Kan då avslöja att det alltså är Escritor som ska få visa framfötterna på banan, inte Danny. Esco har tävlat litegrann förra året med sin ägare Petra, men har ingen riktig rutin på tävlingsbanan. Vi kommer därför att börja med en lokal LB:1 i Svärdsjö den 11 mars, och sedan en LA:1 två helger efter i Ludvika.

Åh det ska bli så otroligt roligt att få vara tillbaka på tävlingsbanan, det finns inget roligare. Att Esco gjorde ett strålande jobb idag i ridhuset gör mig inte mindre taggad direkt! Han är för ljuvlig den där hästen..


Mäh, det stod ju Norma förut ju??

Svar till Stina Hihi ja det var en riktig luring! Nej men när jag skulle anmäla mig var det fullt i alla klasser och jag fick panikanmäla. Då var Escos licens inte klar så Norma fick rycka in eftersom hennes licens redan var klar. Gjorde ett hästbyte så snart Escos licens var klar! /www.fridahallgren.se

Vad roligt att få komma ut bland de vita staketen igen! Inget är som tävlingar! :)

Han är ju så fin! :)

Awesome!

Boka plats i bilen till mig!

OMG vilken fin blogg1 :)



Fråga en fråga på min frågestund? Den hittar du här: http://tavlingsryttarenss.blogg.se/2012/february/don-t-forget-the-fragestund-o.html#comment

what a beautifull horse ! what for papers has he ?



love!




Kom ihåg mig?