Tävlingsbilder med Klas

Tänkte att ni kanske var intresserade av att se några tävlingsbilder på Klas. När dessa tävlingar reds hade vi nästan börjat förstå lite att han kanske inte kommer att hålla för de klasser jag ville rida, men vi ville inte riktigt ge upp hoppet. Han fick därför gå lättare klasser och komma ut och lufta sig på tävlingsbanan. Fräschare än någonsin och helt magisk att ha med på en tävlingsplats. Helt lugn att hantera men så fort jag suttit upp i sadeln var han så het att jag knappt kunde hålla honom, han gav ALLT! Med öronen framåt och en matte som satt och bromsade och bromsade och bromsade genom hela programmen.

Jag tävlade Klas tre gånger, och han vann alla starterna. En LB:1 på 74%, en annan LB:1 på 75% och en LA:4 på 66%.
Jag kommer nog aldrig att få uppleva en häst som bara ger allt på samma sätt som han gjorde på tävlingsbanan. Det var den mest svårridna häst jag någonsin haft - men känslan av nästintill okontrollerbar energi- men ändå var han kvar "hos" en. Vilken känsla.

du har säkert svarat på det, men jag kan inte hitta det isf, var har du köpt den sjuuuukt snygga nosgrimman???? :D

Suuuuper fin häst!

Vad är det för ras? :)




Kom ihåg mig?