Fluffigt täcke

Ramlade över en produktnyhet från Hööks (som sagt).. Ett ursnyggt, fluffigt och varmt stalltäcke till den kalla vintern. 280 grams fodring, hals och slät insida som gör att varken spån eller hår fastnar. Danny vill ha!
 
 
 

Jag såg många fina täcken ;)

Heheh, hööks snart?? Loppan vill ha!!!

Köper saker på hööks som de inte går att misslyckas med passformen, bett träns, skulle aaaldrig köpa täcken där. Köpt enstaka klädesplagg till mig själv vilket vart helt ok. Köper hagbootsen på horze för de hade billigast förut, nu är det bara av vana.

Deras täcken är sällan värda pengarna tyvärr =(
Har inget med täcket att göra, men fy sjutton vilka skabbiga knoppar på översta bilden! ^^

Svar: jaaaaa jag tänkte faktiskt samma sak om knopparna haha!!
Frida Hallgren

Skulle aldrig köpa tex. ett utetäcke på hööks eftersom det regnar rakt igenom, eller snöar eller vad de nu gör, men ett stalltäcke känns ju som att det är lättare att hålla fräscht, bra tips! Tror min häst också vill ha ett sånt att ha inne när det blir lite kallare... ;)

Man kan ju undra vilka som knoppar hästarna i katalogen - ser ju för taskigt ut! Haha. Håller mig till horseware på täckesfronten. Tycker höökstäcken har dålig passform. Men som du sa - dom bjuder på bra förbrukningsprodukter! Tycker det är lite mysigt att bläddra runt lite i katalogen när den dimper ner med:)




Kom ihåg mig?