Gårdagens hag-outfit

Haha nej, min häst ser givetvis inte ut såhär i hagen varje dag. Skydd har han visserligen alltid men inte hockeyutrustning som på dessa bilder. Men det blåste, regnade på tvären och var full fart med hopptävlingar - och han är ingen bombproof mulle som kan stå i alla väder utan att fara omkring i hagen (tyvärr).

Fram: Boots från Hööks, lindor med Back on Track-paddar.
Bak: Boots från Hööks, skydd från Protector
Täcken: Termotäcke + regntäcke osäker på märke
Grimma: Köpt på City Gross!






Hej! Jag har också Protectorskydden men i svart och är gillar dem supermycket. Snabb fråga bara - tvättar du dina skydd i maskinen?

Protectorskydden är helt super! Har också en fråga, Ifall han inte får skav/mugg av gummibootsen? Hade sånna på mina hästar för något år sedan men dom satt inte bra på någon häst.. Synd när dom är så billiga och när boots är en förbrukningsvara!

Happy har också sån Sverige grimma. Fräna tycker jag :)

Vad har du för storlek på BoT-paddarna? Upplever att de är så små i storlekarna, jag har alltid tagit de största tycker jag, men ändå går de inte upp över knäna som dina ser ut att göra.. Nu har jag förvisso bara den tjockare "no bow" varianten, men ändå. :) //Emma




Kom ihåg mig?