Film från LA:1

Här kommer filmen från tävlingen i Ludvika. LA:1, 72.10%

Det allmänna intrycket skrivet längst ner i protokollet från domaren:

"Prydligt och noggrann uppvisning!! Välriden och stadig häst som kunde visa sig lite mer böjbar."


Åh, vad fina ni är! Mycket bra ridet Frida. Är så stolt över er. Känns så kul att vara med "på sidan om". Är så roligt att det funkar så bra och att ni har roligt. Kramar

Kom i håg att tacka mamma Carin för filmen också, ni är ett superteam! Kram Petra

Ser att det inte syns att det är från mig den första kommentaren.... Petra

Vilken läcker häst du har! Har tidigare bara sett bilder på honom men efter denna film steg han ytterligare i mina ögon! :) Ska bli roligt att följa er denna tävlingssäsong!

Ida

Fin :) vad är han för ras? PRE? :)

Ser fint ut!



Har en kanske lite konstig fråga, men hur tänker du vid din hälsning? :) ser att du gör en mjuk och diskret, nästan lite avvaktande armrörelse. Själv har jag alltid gjort en lite "hastigare" eller bestämdare kan man säga med 4 tydliga moment. Lite nyfiken bara om du tänkt på hur du gör :)

Fin ritt!

Fast jag tycker det var lite slarviga vägar i galoppdelen men det är vad jag tycker ;)

Jättefin blogg du har!Roligt med filmer,bor i Ludvika men hade tyvärr inte möjligheten att se er på tävlingen.Prydligt ridet på fin,lydig häst!Ska bli spännande att följa dej och Danny!




Kom ihåg mig?