Programridning med Esco

Här kommer filmen på programträningen med Esco! Det var första gången på nästan en vecka som jag red honom eftersom jag har varit i Sälen. Han kändes mjuk och trevlig men viker in näsan lite för mycket bakom lod. Förmodligen är det bara tillfällig på grund av att jag inte har ridit honom och bärigheten kommer tillbaka efter några dagar i sadeln.

I övrigt är det fritt fram att kommentera, ge tips eller kloka råd!


:)

Synd Sveden inte har några dressyrtävlingar nu som du kan komma på. Se er live !

A

Skulle du inte kunna visa hur du gör när du knoppar? Tycker alltid att dina knoppar ser så snygga ut!

Det ser jöttefint och prydligt ut. Lycka till i svärdsjö! åker dit och kikar lite då "min" häst inte är redo än :)

Ser fint ut! välbalanserat och harmoniskt.

Kul att se uppridningarna och att han inte biljarderar speciellt mycket heller, är han godkänd och utställd nånting? =)

Svar till Zandra Tack så mycket! :) Nej det är han inte./www.fridahallgren.se

M.

Kan du inte lägga ut film på Danny? vore jättekul att få se honom in-action. :D och sen vill vi ha lite med åsiktsinlägg, du är bra på det!




Kom ihåg mig?