Vilken håruppsättning är snyggast?

 



Jag tycker 1:an och 3:an är snyggast! :) jag tyckte dom andra var lite för mycket ;) 1:an är lite sådär "vanlig" och det går typ alltid hem, och 3:an är väldigt enkel men ändå väldigt snygg! :)

3!

1:an och 3:an tycker jag :)

3an HELT klart!! :D

Tycker vanligtvis naturellt, alltså 3, men du var väldigt fin i 2an.

Jag föredrar dock att på 3an fläta det överblivna håret för lite extra detalj.

1:an, klassiskt är bäst =)

Näst sista bilden! Hur har du håret om du har hjälm? Tack för en bra blogg!

2:an och 3:an tyckte jag va finast :)

3:an helt klart :)

Ida

1:an, 3:an och den sista men utan den vita snodden, den är alldeles för vit och känns lite för 80-tal för min smak iaf :P

3an tycker jag är snyggast! :)

Trean!!

Fia

Utan tvekan nummer 3! Riktigt snyggt med den lilla nålen som detalj. De andra är "lite för mycket" enligt mig..

1:an eller 3:an :)

3, helt klart!

Den först tycker jag! :)

3:an

3:an helt klart. Jättefin

Li

Helt klart nr 2 och 3! :)

Jag är väldigt anti nummer 1.



3 är snyggast. Vit snodd känns lite som back to ponnytiden Svart hatt = svart snodd, tycker jag :)

trean, dom andra var usch. för mycket liksom.




Kom ihåg mig?