Dusch och tävlingsfix

Danny reds ett kort pass i morse och jag checkade lite rörelser, han kändes jättefin! Vi är jättetaggade inför imorgon. Eftersom han ändå skulle duschas och schamponeras på eftermiddagen inför tävlingen så släppte jag ut honom utan täcke så att han fick rulla sig ordentligt. Han blev glad! Fick ett mms av en kompis när jag hade åkt därifrån - föreställande en Danny som hade gått och lagt sig i hagen. Han är så himla go som sover så skönt där ute!

Nu på eftermiddagen har jag pustat lite grejer, schamponerat Danny och packat ihop lite inför imorgon. Startlistor med tider kommer under kvällen så jag vet inte riktigt när jag startar än.

Danny i sin badrock!

Vilket mysigt täcke! Vad är det för märke? :) lycka till imorgon!!

Se till att filma imorgon så vi får se! :) Och självklart massa kort! ;)

Ida

Frida (eller någon annan)! Har du något tips på ett bra hovlack som är miljö-och hästvänligt?

HEJA, lycka till imorgon!




Kom ihåg mig?