Galen dag

Alltså jösses.. Började dagen med att försova mig. Klockan 07.15 skulle jag åka med pappa då han skulle köra mig till jobbet. Innan detta skulle jag ha fixat Danny så jag ställde klockan på 06.00, då hade jag gott om tid för både häst och frukost.

07.00 vaknar jag av mig själv och inser att om en kvart ska jag åka till jobbet! Kastar på mig kläder, kör som en galning till stallet, slänger på ett regntäcke på Danny och fixar haghö. 07.19 är jag tillbaka hemma och sätter mig direkt i bilen. Snälla pappa ger mig en macka och jag sminkar mig i bilen. Haha puh! Men det gick det med!

Efter jobbet fixade jag först Esco och red honom i ridhuset. Jämn, pigg men lite stark. Sedan åkte jag till Danny och fixade allt jag egentligen skulle ha hunnit på morgonen. Han var glad! Imorgon blir det träning för Marika.




Kom ihåg mig?