Porträttbilder: Vilja

Det blev som sagt några fina bilder på hästarna igår. Tre hästar fotades och först ut är stoet Vilja! En otroligt vacker tjej, inte sant?







Fiiin!

Det där är min typ av häst! :) Fin!

Otroligt vacker häst du har !



Några planer för Lördagen & Söndagen :) ?

kram

Vilken skönhet! Håller med kommentaren ovan, detta är också verkligen min typ av häst utseendemässigt :) Hon påminner faktiskt lite om min foderhäst! :)

hej!
Jag är ny på din blogg,
men jag kommer också från dalarna, och jag blev lite förvånad då jag såg dessa bilder.
Vi har nämligen fött upp ett kallblods sto vid namn Vilja, Hon såldes till Falun men jag har ingen aning om vart hon är nu.
Skulle bara vara intressant och veta om denna fina damen är en avkomma efter våran fina "Klingsbo Bruden" eller om det finns fler kallblod med namnet Vilja :)
(Antar att hela namnet är klingsbo Vilja isf.)
tacksam för svar! :)

Svar: Hej! Ja hennes namn är Klingsbo Vilja! Så det är samma. Kram
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?