Sommarbilder Esco

Här kommer äntligen bilderna som togs i fredags. Han blir så vacker på bild med sina kloka och snälla ögon.. Är det någon speciell bild som ni tycker är finare än dom andra? Jag smälter av den andra bilden... ♥










Smälter när jag ser sista bilden, åh så underbar. Vilka ögon! Så snälla och kloka.. :)

Som PRE-Ägare smälter jag av sista bilden :)

Åh så fina bilder! Sista bilden var riktigt fin!

Måste bara fråga, är han en PRE? Eller är han bara väldigt lik en, riktigt fin är han i alla fall! (:

Moa

Jag tycker speciellt om första, för där är färgerna starkare och klarare :)

Den sista! Fantastiskt fin :)

Sista bilde är finast! Vilka milda, fina ögon.

Du tar kanonfina bilder! Riktigt bra ljus, komposition och känsla.

Skuggan hade jag försökt art få bort dock, men ibland går det ju inte pga bakgrunden.




Kom ihåg mig?