Utgifter utgifter..

Huha! Har precis betalat räkningar för 7348 kr och då går Dannys försäkring på autogiro så den kommer också att dras snart. 2000 kr till mina föräldrar dras också på autogiro varje månad för avbetalning på lånet.. Och så var det skoning denna månad också, tajming!

Nä hu man ska inte börja räkna sådär på allting, då blir man mörkrädd. Snart sommar och massor av jobb!


Jag tycker att du är jätteduktig som jobbar så hårt för att kunna betala så mycket som möjligt själv. Den sortens ansvarskänsla och drive kommer ta dig långt!

jäklar va duktig u är som jobbar ihop de pengarna varje månad.... det e ju inte gratis att ha häst presic....

man ska passa på när man e ung och göra sånt man vill!

Jag vet hur det känns när det bara ryker pengar från kontot.. Men du har en himla fin häst, så han är säkerligen värd det! :D

Vänta tills du flyttar hemifrån och har en hyra på x tusenlappar, eget elavtal, hemförsäkring mm.

japp som sagt vänta tills du flyttar hemmifrån. Denna månad har jag 20500kr i räkningar :O.... pluss att allt vanligt som träningar och hovslagare tillkommer= ingen shopping och jag som är sugen :P... tur att jag har lagt undan pengar annars skulle det aldrig fungera




Kom ihåg mig?