Varför jag alltid har hjälm när jag longerar Danny...

Stilstudie a la Danny del 1. Den omtalade "ostbågeryggen" som jag har försökt beskriva närmare nu på bild (nr 2).

Man få ta honom med en nypa salt! Det är med skräckblandad förtjusning man longerar honom men samtidigt vill jag hellre att han hoppar av sig när jag står på marken istället för på ryggen. Jag tror ni förstår varför hahah.. Tusen tack Ellen för bilderna!









Hahahahaha sista, klockren!!

Det är jättebra att du har hjälm när du longerar. ALLA borde följa ditt exempel. Jag har blivit sparkad i ansiktet för några år sedan, och sen dess är jag sjukt noga med att ha hjälm...

Haha, vilka härliga bilder! :))

jäääävlar vilka skutt han gör! han ser för himla go ut på bild tre :D fina danny!

Den sista är ju underbar!!!

Spänstig är han iallafall ;)

Jäklar vilka grymma bilder :P

Varför så hårt inspänd?

SVAR TILL SANDRA: Hårt inspänd?! Han har den snällaste inspänning man kan tänka sig (helt elastisk).




Kom ihåg mig?