Bloggadresser i kommentarsfältet

Några stycken har efterlyst bloggadresserna som tycks ha "försvunnit" i kommentarsfältet. Som jag tidigare sagt är det en del som ska finslipas på bloggdesignen och där är kommentarsfältet en stor del. Stina som gjort designen har dock fullt upp med annat i dagsläget och hon behöver inte känna någon stress från min sida. Designen är i det stora hela klar, men så snart den nya headern är fotograferad och klar hoppas jag att allt annat också blir färdigställt.
 
Dock vill jag att ni noterar att det står bloggadresser i kommentarsfältet redan nu - men det krävs att ni för musen över namnet på den som skrivit kommentaren. Då dyker det upp klickbara länkar!

Eftersom jag läser det mesta via mobilen hoppas jag verkligen att du får rätt på det här med större text. Borde ju gå eftersom det går på så många andra bloggar (min egen tex).




Kom ihåg mig?