Brun vs. Grå

Måste böja mig till slut. Efter tre klippningar är han inte längre den fina, bruna häst, som han var i somras..
Fortfarande glansig och mjuk i pälsen, men det går inte att jämföra med hans vackra sommarpäls. Menmen, jag vet nog inte en häst som är finare i pälsen som klippt under vinterhalvåret.
 
Tänkte visa er nederlaget i bilder, från sommar till första klippningen till nu.... Om han hade varit oklippt, då hade han nog nästan varit svart nu! För precis som nedersta bilden såg Klas ut när han var klippt.
 
 

Enligt mig snyggast på nedersta bilden ;) Min blir också jättemörk på vintern och när hon är klippt, men blir finare än på sommaren kan jag tycka :D

Jag tycker han är snygg i den grå färgen!:D

Kan du inte göra fler video inlägg? Det är så himla roligt och lyssna på dig! Olika inlägg, typ diskussions inlägg, hiss&diss, "hej idag har jag gjort det här med Danny".
Han är riktigt fin på första bilden!!

Min häst blir nästan skimmel på vintern, nästan hela bakpartiet blir vitt och färger ljusnar såpass mkt (fux) så att han får ljus hudfärg ;)




Kom ihåg mig?