En glädjetår

Ja det får jag allt i ögat av att titta på den här filmen! Bjuder på missar och allt, inte är det perfekt men vilken otrolig skillnad mot förra MSVC:2-filmen jag lade upp. Då debuterade vi väldigt blygt och försiktigt - på denna film är det raka motsattsen. Jag maxar och visar upp honom där han är som flottast!
 
Jag hoppas verkligen att ni tittar på denna film, för här har vi Danny i sitt esse! Sista uppridningen... ♥ (eller ja, om vi bortser från att jag gör halten på fel ställe haha!)
 
Visst kan jag väl vara nöjd med detta?!
 

Vilken, ursäkta, jäkla snurr det blivit på honom! Den där jeannaveckan gjorde honom gott. Flott, säkert och en del missar - men utan dom hade ni väl haft poängen uppe i det blå! Lycka till i framtiden med honom :)

Åhh va fina ni är! :-) Han är så elegant och en sån fin modell! Du rider jätte fint :-)

Ser superfin ut! Kul att det blivit sån snabb utveckling! Nu blev jag tränings och tävlingssugen:)

Om du kan vara nöjd?! Han ser underbar ut!

Tycker du ska vara supernöjd! Han ser riktigt flott ut :D

Han ser väldigt flott ut och är mycket mera spänstig än tidigare filmer jag sett. Bra ridet :)

Fint och prydligt Frida, hatten av för er på denna ritten. Grattis!

Du rider fantastiskt fint och Danny är sååå flott!! Vilken utveckling!!

Shit vilken skillnad! Jag är så himla imponerad att du kommer till sån RIDNING inne på banan. Du ser så himla fokuserad och säker ut- och Danny så himla följsam och samarbetsvillig. Sån jätteskillnad på hur han tramsade runt förr.

Snygg uppvisning med jättehärlig energi!Lite missar gör väl inget när grundläget är så bra. Väldigt inspirerande att se. En liten fråga: Första slutan ser ut att vara lite för mycket tvärning (tycker jag). Hur bedömde domaren detta, poäng och kommentar?

Svar: 7:a med kommentaren g. bra böjning haha.... På linjerna som slutorna ligger i MSVC-programmen måste man nästan rida på fyrspårigt för att man ska få några poäng, måste vara en svår vinkel för domarna att se. Tack!!
Frida Hallgren

Såg jättefint ut, visst kan du vara nöjd!
Grattis till placeringarna med!

Vad gjorde danny på slutet efter ökade galoppen? Såg lite lustigt ut :) :D

Svar: Haha ja fråga honom !!! Det undrar jag med. Han bytte galopp och sen tror jag han tyckte att det var helkul så han hoppade runt lite också...
Frida Hallgren

Gratulerar till denna fina ritt! Vilket flott ekipage och vilken trevlig häst du har :)

Superfint!!

E

Kanonfint, grattis till de fina procenten och placeringarna!

Du borde skaffa instagram! Det saknas hästrelaterade instagrammare (i alla fall sådana med häst av lite kvalitet och fina produkter) och du skulle säkert kunna få fler läsare till bloggen genom att länka hit.

Superfina!!! Grattis :-)

Intressant att höra! (Om slutan). Det gäller att vara taktisk och tänka ur domarens synvinkel tydligen:)

Frida du är så enormt duktig på att rida. Danny har blivit så fin och du har gjort ett sånt bra jobb med han! Du kommer bli något riktigt stort tror jag! Jag läser din blogg varje dag och kommer inte sluta läsa den, sort lycka till i framtiden med Danny!

SÅ fina!

Stort grattis! :D Du måste vara jätteglad. Syns att veckan hos Jeanna har gjort honom bra. Knopparna är förresten riktigt söta! Tycker de passar honom väldigt bra :)

Superfint alltså! Det är sånna som ni som man blir så inspirerad och positiv av! Själv är man mil ifrån den här nivån, men oj så peppad man blir! Super! :D

Grattis till placeringarna! Det ser riktigt fint ut :)

Jättefint! vad hände med p.r.en du tävlade? läser inte bloggen regelbundet utan kikar in då och då :) var så kul att se, har själv ett 4 årigt p.r.e sto.

Svar: Den är utlånad på foder till familjen skatt, där han trivs jättebra! :)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?