Godmorgon söndag

Eller ja, om det vore så väl den här tiden. Själv har jag varit uppe sedan tidigt och ridit, mockat, packat hö och allt där till. Träningen gick väl inte helt lysande men mycket handlade redan innan om att jag hade inställningen att jag ville rida på träns. Eftersom mitt träns, som ni vet, är i två delar fick jag helt enkelt rida med kandaret ändå.
 
Ska försöka ordna träning för tränare i morgon och någon till gång under veckan. Så blir det kanske lite ordning! 
 
Dagens hiss får även att vi har fått på värmen i stallet på Falu RK. Alla utrymmen där man ryktar (skötspiltor), gör i ordning hästar, förvarar utrustning och stallgången är uppvärmda medan självas stallarna är kalla. Perfekt för både hästar och människor med andra ord! Nu kanske det låter konstigt att stallgången är varm medan stallarna är kalla... Men gången mellan boxarna nedan är inte den riktiga stallgången med skötspiltor... Ska filma någon dag så förstår ni vad jag menar! 
 
 

Du kan ju plocka bort stången med rem så har du ett träns :-)

Ida

Ser ut som stallet på nytorp :D




Kom ihåg mig?