Haha oops...

Satt i morse och surfade runt lite. Kollade facebook, lite bloggar, bukefalos och allt annat som jag brukar ägna tid åt. Har några sidor som jag brukar "checka av" innan jag stänger av datorn. Idag tyckte jag dock att det gick ovanligt fort att kolla igenom allting! Jaja, tänkte jag och stängde av och satte mig för att äta frukost. Plockade ihop lite saker och sedan slog det mig - jag glömde att jag också hade en blogg haha....
 
Där hade vi den lilla detaljen som brukar sluka lite tid. Alla inlägg som ska skrivas och bilder som ska laddas upp. Läsa kommentarer och svara på mail. Menmen, jag kom på det efter en stund i alla fall! Tur det.

haha brukar hända för mig med :P Måste säga att du har sån himla bra uppdatering, finns ingen blogg med så bra uppdatering som du. Din blogg har varit en favorit sedan jag hitta den för några månader sedan. Keep going :)




Kom ihåg mig?