Lackade luddboots

Fick tips om att Hööks hade fått in luddboots till en rimlig penning! Dock måste jag bua lite över att dom är i lack? Kunde dom inte gjort ett par budgetboots med fårskinn och det vanliga matta materialet på nederdelen. Fast måste nog se dom i butik och klämma lite innan jag väljer att hissa eller dissa... Kanske är dom urläckra i verkligheten.
 
Kan dock se det lite praktiskt att det nog inte borde fastna så mycket ridhusunderlag på ett par lackade boots? Priset var i alla fall bra, 229 kr/paret och luddet är äkta fårskinn.
 
Vad tycker ni, hiss eller diss?

Sjukt snygga!!!!

Hiss! :)

Hiss! :)

Jättesnygga! Herregud, jag börjar visst gilla lack:)

Njaaaa, jag är lite tråkig och ställer mig tveksam till lackboots och lackskydd.
Men man ska aldrig säga aldrig, ska in på hööks idag och kikar nog på dem då -men tveksam som sagt

Jag är en sån där tråkig typ som inte tycker att det är särskilt snyggt med boots, men dessa var läckra! Frågan är väl hur de ser ut när de blivit repiga..

CJ

Diss! Köpte ett annat par lackade och efter en ridtur så såg man de vita under lacken. Efter en tvätt i maskin då var de matta. Skräp!!!

Ska absolut köpa ett par och sen kan jag bestämma mig för om jag tycker om dem eller inte *;)

Verkar inte som att folks bloggadresser syns? Tråkigt! :)

Tycker dom va skitsnygga ;) redan varit inne och köpt dom ;)

Tror inte man ska tvätta lack i maskinen dock :) Man får nog rengöra dom för hand.

Jag gillar dock iaf och har köpt dom redan.

Hade gärna sett att de fanns i vitt också, men det är inte många märken som har det :/

Diss att de inte finns i vitt.

Jag jobbar på Hööks och det har bara råkat bli så att jag gått och klämt på dom flera gånger...
Jag hade också velat ha dom utan lack men jag funderar ändå starkt på att slå till på dessa, dom kommer förmodligen inte vara kvar så länge så det är nog bäst så. Sen behöver jag ju inte tänka på att jag nu för tiden nästan aldrig använder boots (undantag broddtiden) och har iaf 10 par liggandes ;)

Guuud så snygga! Måste ju dit och kolla på dom! Ska absolut köpa dom om dom finns kvar!

Se upp bara, jag har hört att de är väldigt små i storlekarna :)

L

Tycker att de var snygga! Som väloljade hovar. ;-) Matchar dina stövlar också! :D

Jag måste hissa dessa! Lackade boots är så smidiga att hålla rena :) Sen ett plus i kanten med fårluddet då mina andra ger lillkillen skav så dessa ska helt klart med mig hem :D

Hiss för min del men jag köpte ett par i stl full som inte alls passade min häst som alltid har stl full. så diss på storlek. :P

Tycker det blir för mycket.. Gillar lackboots och boots med fluff. Men inte tillsammans.




Kom ihåg mig?