Mer film på G

Satt i morse innan jobbet och klippte ihop film när jag rider Danny på Segersta. Inte lika proffsigt som när J sitter i sadeln, men det ser ändå ganska bra ut måste jag säga! Det hände mycket på bara några dagar. Hann dock inte ladda upp det på videofyme men det är prio 1 så fort jag kommer hem efter jobbet i morgon bitti (har natten).
 
Dessutom tänkte jag passa på att fråga om det fungerar bra med videofyme för er? Ibland får jag kommenterar om att det strular och att vissa inte kan se filmerna. Tyvärr kommer jag att fortsätta använda videofyme men till er som har problem råder jag att försöka titta på någon annan dator, eller kanske mobilen. Det bästa med att kika i mobilen är ju att man kan spola bort all reklam haha... Smygtips.
 
 

Videofy funkar finfint pa min dator iallafall :)

Har aldrig krånglat för mig iallafall, avskyr reklamen men jag ser aldrig nån reklam på din blogg haha! Vet inte varöfr..

Aldrig krånglat på min dator heller sitter med XP-home och firefox =)

Det fungerar bra för mig :)

haha, dte kanske bara är för mig dte inte funkar med videofyme, o jag fattar inte alls varför. Hade väldigt gärna sett filmerna på Danny då jag själv har en unghäst och följer er noggrannt. Tycker ni är superduktiga! :) Jag följer även Matilda Holmström men kan inte se hennes filmer heller. Jag har gett upp :( Men jag får nog helt enkelt klara mig utan filmer. De datorer jag har har jag fått via jobbet o det kanske finns någon tråkig "spärr" för vissa sidor (bla pga virus). Det är lite lustigt för jag kan ju iaf se allt som finns på youtube. Har verkligen sett fram emot filmerna från träningen hos Jeanna men jag kanse kan låna dator av någon o lösa det :)




Kom ihåg mig?