Portkod 1321

Har precis kikat på säsongsavslutningen av Portkod 1321, en ungdomsserie som sänds på SVT Play. En svensk serie om vänskap, kärlek och självrespekt. Blev övertalad att se första avsnittet av en yngre kompis och sedan dess har jag varit fast. Lämpar sig kanske lite åt dom som är lite yngre än jag, men jag tycker ändå att den är riktigt bra!
 
Första avsnitten är lite smålöjliga, man fnissar åt skådespelarinsatserna och handlingen. Sedan blir dom varma i kläderna och jag rekommenderar serien skarpt! Marcus Hasselborg som spelar "Hannes" är inte helt fel heller...
 
Klicka in er på avsnitt 1 och kika! Ni hittar serien härhttp://www.svtplay.se/portkod-1321
 
 

Haha, jag fastna oxå för den. Tilläggas bör kanske att jag är 30år...

sjukt grym serie. vad ska du göra imon? :)

Haha komiskt, klickade precis in här efter att ha sett sista avsnittet. Måste säga att Freddy Åsblom har varit en favorit sen serien Rosa ;)

Måste kika på den då! Älskar Svenska serier :D

Kollade första avsnittet efter att jag läst att du kollat, sen fastnade jag. Blev att jag kollade alla avsnitten idag, visst var dom inte så långa men ändå :)




Kom ihåg mig?