Tacomys

Haha jag vet att jag använder ordet "mys" hopplöst mycket, men det är så himla rätt beskrivning på mitt liv. Jag jobbar, är i stallet och så myser jag. Med vänner, med familjen. Uteritten med Danny var förresten hur härlig som helst! Han var hemskt busig och glad, men vem blir inte det när man kommer ut och får sträcka på sig längs skogsvägar. 
 
Ikväll blir det i alla fall en god tacosmiddag med familjen. En klar fördel med att bo hemma - för hur hemskt vore det inte att sitta och äta tacos (och annan mysmat) själv! Skära grönsaker, riva ost, laga köttfärs och sedan sitta där för sig själv, nej hu så tråkigt. Eller juste, det är kanske då man skulle ha en pojkvän att äta med? Haha.......
 
Hoppas ni får en underbar fredag ni med! Slänger kanske upp några filmtips till kvällen också, men det blir lite senare :) 
 

Haha, har också tänkt så massa gånger! Ska JAG laga mat för att JAG ensam ska äta eller juste, man kan ju bo med någon.




Kom ihåg mig?