Premiera Monaco på väg

Jag älskar mitt kandar. Det är snyggt, mjukt, välsytt, perfekt och dessutom verkar det ha en suverän kvalité. Har ju ändå haft det ett tag nu! Varför inte fortsätta på den vägen? Visst kanske lite (pyttelite) tråkigt att ha ett träns som ser precis likadant ut som mitt kandar - men jag tänkte ha kvar det rundsydda pannbandet på tränset så lite olika blir dom ju. Bestämde mig i alla fall för att beställa hem ett Premiera-träns från Holland nu i förmiddags. 
 
Så var det med det! Skickas idag men eftersom det är helg dyker det nog upp på måndag/tisdag, wiho. Nu får vi hoppas att Danny tycker bättre om detta än det tränset som han hade sönder idag. 
 
Dessutom, var annars hittar jag ett helt rundsytt träns (inklusive snokrem) och med spännen i nacken för 870 kr inkl. frakt.... Ja, så är det!
 

Galet fint :)

Jättefint! Från vilken hemsida beställer du från?

Svar: www.hypostore.com
Frida Hallgren

Jag har varit sugen på att köpa ett sånt nu i över ett halvår. Men avvaktat för att jag har haft svårt att urskilja på deras produktbilder om silhuetten på nosgrimman är rundad eller lite mer kantig som på kandaret. Det bruna tränset ser rundat ut medans det svarta ser lite kantigt ut.

Men då ska jag kika lite extra när ditt kommer hur det ser ut så får vi se :) Riktigt fint är det!

Kanonsnyggt!

Fint! Är det normalt i strl?

Svar: Något stort skulle jag säga. Danny har cob på kandaret och det beställde jag även i tränset - fast han har litet huvud.
Frida Hallgren

Tjusigt!

Snyggt!
Jag beställde hem ett kandar för ett par dagar sedan, ett Glen Gordon Amadeus -rundsytt med alla spännen i nacken. Wiiie!

Jag har också det tränset men utan vit fodring. Håller med om att det är stort i storleken. Men väldigt fint.

Det är riktigt fint :) Vill också ha ett!

Ida

Har också funderar på ett vanligt träns från dem. Hur är kvalitén? Är lädret mjukt? :)

Svar: Mjukt! Välsytt och verkar hålla hög kvalité.
Frida Hallgren

Tror du att det hade varit värt att beställa det från Hypostore nu eller vänta till ridsportsmässan på Söderstadion med att köpa detta träns? Har lite beslutsångest över hur jag ska göra, men tror aldrig att mässpriset kommer vara billigare än euron.. :) Eller vad tror du, brukar priserna vara så pass reducerade på ridsportsmässorna?

Svar: Tror du att det kommer att finnas på globen? Det har jag väldigt svårt att tro. Det finns bara en återförsäljare i Sverige (tophorse) och där är dom svindyra. I vilket fall tycker jag att du ska beställa från Holland!
Frida Hallgren

Jo Tophorse kommer finnas på mässan och då kommer de bl.a. ha detta träns med sig (har mejlat och frågat) men jo där är det ju dyrt. Okej då ska jag överväga att beställa det till veckan istället, tack!

Svar: Jasså! Men tycker nog ändå att du ska köra på hypostore... Mycket bättre pris och grymt snabb leverans.
Frida Hallgren

Ett mycket bra val tycker jag! Helt galet snyggt! :)

Jag har beställt ett kandar, lika dant som dig fast utan vitt på fodret!! Grejen är den att ALLA Premiera kandar OCH träns i svart storlek full är helt slut överallt, i hela världen typ!? Så jag gissar på att Danny inte har full? TUR säger jag bara, är så suuur :(

Svar: Danny har cob, så jag har tur! Såg att alla full var slut även på dom vitfodrade kandaren/tränsen..
Frida Hallgren

Så snyggt!
Vet du om storlekarna är stora eller normala? Du måste lägga upp bild på det när du får hem det!
ingår frakten om man beställer ifrån den sidan? :)

Svar: Frakt ingår! Dom är stora i storlekarna.
Frida Hallgren

Ida

Oj vilket snyggt! :D




Kom ihåg mig?