Godmorgon dag 2!

Jag och Therese ställde klockan 06.45 i morse och gick upp för att fodra hästarna, som redan var fodrade när vi kom dit. Skönt, då vet vi det haha! Imorgon blir det nog lite mer sovmorgon... Var i och för sig skönt att gå och checka hästarna lite på morgonen. Danny var rätt vild så vi tog en promenad så dom fick sträcka lite på sig. Det gäller att hålla tungan rätt i mun när dom är så laddade men jag höll ett stadigt tag i Danny och det gick bra. Men på tårna och taggade, det var dom båda två! Båda hästarna har även fått en varsin hage, men vi kommer nog inte att släppa ut dom förrän efter dagens träning så dom är lite trötta när dom går ut. 
 
Nu har vi i alla fall ätit frukost och ska gå ut och kika lite i ridhuset. Jeanna ska rida sina "förstahästar" och det ska bli löjligt roligt att se! Skriver senare ikväll när vi är färdigtränade för idag. Såg att många ville se film när Jeanna rider Danny och det ska jag försöka ordna. Filmar eventuellt idag, annars gör jag det när hon rider honom nästa gång. Förmodligen sitter hon på honom ett par gånger till innan vi åker hem!
 
Danny i uteboxen haha...
 



Kom ihåg mig?