Jodå, det går!

Brunstövlarna var riktigt snälla och trevliga idag. Red ett ganska lätt ridpass i ridhuset med mycket galoppfokus. Det stod en hel hinderpark uppe i ridhuset då det skulle vara hoppträning senare, så vi fick snirkla runt hindren. Han var riktigt loss i handen och väl framme för skänkeln, så mycket duktig.
 
Stövlarna börjar faktiskt kännas som dom svarta nu efter två ridpass, visst gör det ont i knävecken men det går och jag överlever. Skrev jag att jag plockat hem mina lackade? Så nu är jag i alla fall tvungen att rida i dom bruna vare sig jag vill eller ej. Men fortsätter dom vara såhär duktiga så får dom definitivt följa med till Jeanna nästa vecka! 
 

Galet snygga är dom, så grymt avundsjuk. Men jag tänker att om du fortfarande är nöjd med dina om ett år så kunde jag unna mig ettpar likadana då :)

Glöm inte att avslöja svaret på gissningstävlingen förresten!

Så länge det känns bra så är det väl bara att köra på? :)




Kom ihåg mig?