Årets film = hoppfilmen

Ja den här filmen är verkligen inte att leka med, och jag lovar er att varenda minut av den är värd att se. Skruva upp ljudet och skratta! Dels åt våra kommentarer, Marikas kommentarer och våra helt talanglösa hopphästar med lika dåliga hoppryttare ovanpå. 
 
Hästarna som är med på filmen är:
 
Champis, en fyraåring dressyrponny som faktiskt var ganska duktig men inte riktigt förstår.
Fürst Rainier, en 7-årig dressyrhäst som liksom Danny river nästan varenda hinder (ska man lyfta på benen?)
Danny, river allting
Loppan (Tiara), 11-årig dressyrhäst som är hoppgalen rent ut sagt. River INTE men hoppar ungefär tre meter ovanför hindren istället och bockar som en dåre.
 
Har dock inte tagit med alla plockepinn-rivningar av Danny haha! Vill inte visa riktigt hur värdelösa vi var.
Sista språnget är --->80 cm!!!!<-----
 

Haha så illa var det väl inte?;) Ne men bara kul att du/ni ger dom en chans.. Behöver ju inte vara några höjder liksom, så länge dom får tänka på något annat ibland :)

Haha ja några jättetalanger var ni ju inte! ;)

Rolig kommentar "rid lite som en hoppryttare frida" Det var lätt eller? hahahha, ni verkade hur som helst ha sjukt kul! :D

alltå vilken SKÖN tränare haha!

Moa

HAHAH vid 2:25, säger hon "du är duktigare än hästen Frida, den är ganska VÄRDELÖS? man hör inte sista ordet men låter som det xD xD

Vad modiga ni är!

Haha sjukt kul! Tror jag ska dressyr hoppa norma någon dag :) Tror vi behöver det!

Haha ;) ser ut som att det var kul. Att bommarna flyger är ju bara pga rutinen :p
Vi löshoppade ju idag och nån dag snart ska en hoppryttare i stallet hjälpa mig att hoppa in Calle uppsuttet ordentligt.

haha va kul! Jätte kul med en sån här träning. Otroligt nyttigt för både ryttare och häst att variera träning än att bara träna dressyr. Om inte annat för att bevara gnistan i hästen;)

Hahaha så härligt och se att Shino inte är den enda som river i princip alla hinder :'D

Haha kul att se :-) Sött med den brallande hästen.

Man blir alldeles glad i hela kroppen av att se detta! :D

Helt underbart! Underhållande! Bra jobbat! När blir nästa lektion?*

Svar: Jag tror att nästa lektion egentligen är vid halloween-helgen om det är varannan helg som det varit hittills, men då är tyvärr jag och Therese borta på träningsläger i enköping! Men efter det hoppas jag på lite hoppning igen :-)
Frida Hallgren

Haha Danny kan ju!! ;) man ser verkligen hur roligt dem tycker att det är, speciellt Tiara haha :D

Haha vilket härligt gäng!

"Neeeeeeej!!" = Min reaktion när filmen tog slut.. ;-) SÅ KUL! ^^ Jag tyckte ni skötte er bra allhop! Sötast-priset går nog till Loppan denna gången... ^^




Kom ihåg mig?