Höstfredag

Vädret sviker inte, strålande sol och en klarblå himmel! I'm in heaven. Har inte hunnit iväg till stan än men det blir nu på eftermiddagen istället. Ganska skönt då jag har passat på att gå ut och gå en långpromenad med hundarna nu mitt på dagen. Först promenerade vi ner till stallet och tog av Danny sitt täcke så han fick gå naken nu på eftermiddagen. Kom precis lagom till lunchfodringen och det var lugnt och stilla i alla hagar!
 
Sedan har vi varit ute och myst i skogen jag och hundarna. Är verkligen en naturmänniska som kan gå timtals i skogen och bara njuta av grönskan och tystnaden. Nu är jag hemma och har tagit mig en lång dusch. Ni märker att jag är ledig idag va? Imorgon blir det jobb igen! Har dock inte heltid längre då mitt sommarvikariat tagit slut, men tack och lov verkar det bli en hel del timmar framöver ändå. Min chef från skidbacken ringde mig härom veckan och önskade mig tillbaka till vintersäsongen 2012/2013, något jag förmodligen tackar ja till. Bad om lite färre timmar så att jag kunde kombinera det med mitt nuvarande jobb och det verkade vara möjligt. Trivs så himla bra på båda ställena så en kombination vore väl guld!
 
 



Kom ihåg mig?