På jobbet

Ja.. Var annars skulle jag spendera en lördagskväll? Bytte en tur med en annan personal så nu är jag här trots att jag inte fick egentligen.
 
Slutar i alla fall vid 21.00, så då blir det raka vägen hem genom dom mörka skogarna. Boendet jag jobbar på ligger en bra bit utanför Falun och det är fantastisk natur - men väldigt mörkt utan gatlampor när man ska köra hem på kvällen. Hoppas alla vilda djur håller sig i skogen och inte kommer ut på vägen.
 
Nu ska vi i alla fall kika lite på TV och äta kvällsfika, så jag har det ganska bra här på jobbet ändå.
 
Bild från Segersta.. 32 dagar kvar!
 

Kommer du blogga ifrån Segersta eller blir det uppehåll på bloggen? Det hade varit kul att få följa dig där med!:)

Svar: Datorn följer givetvis med! :)
Frida Hallgren

kan du inte lägga upp ett inlägg om kürmusik? vad du tycker om osv :-)

Svar: Det har jag redan gjort! :) Kika i arkivet eller sök
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?