Personligt..

Fick ett tips om att skriva lite mer personligt så att ni får ett hum om vem jag är. Jag älskar när man "känner" en bloggare bara genom att läsa bloggen och vill ge er chansen att få lära känna mig lite bättre.
 
Jag är född i Falun och har bott här hela mitt liv (med undantag på en liten flytt ner till Skåne i tre månader). Just nu bor jag hemma hos min familj då jag rent krasst inte har råd med en lägenhetshyra haha. Tycker dock att det är ganska trevligt men hoppas såklart kunna skaffa mig något eget så småningom. Familjen består av min mamma Carin, pappa Börje och så två bröder - Erik och Tobias. Dom två sistnämna är tvillingar och 14 år gamla. Sedan har vi två fyrbenta familjemedlemmar, flatcoated retrieverflickorna Wilma (9 år) och Smilla (7 år). 
 
Någon pojkvän finns inte med i bilden så har ni någon trevlig, snygg kille i åldern minimum 20, under 30 så kan ni ju alltid tipsa om mig haha! 
 
Jag spenderar ledig tid i stallet, hemma eller ute på promenad med hundarna. Har många stallkompisar så det blir att man umgås och pratar mycket där. En skön frizon och jag älskar att "bara vara" i stallet. Numera är jag inte heller överdrivet ofta inne i stan och har haft mina "partyår" så det blir inte lika många krogrundor som tidigare (nog tur det haha).
 
I övrigt, tja jag är väl för det mesta en positiv och glad tjej. Vet vad jag tycker men är inte omöjlig att övertala. Tycker om att skriva och bloggen ger utlopp för det mesta, att starta www.fridahallgren.se var nog en av mina bästa idéer haha.
 

Får du betalt att blogga?

Svar: Ja givetvis.
Frida Hallgren

Är det ditt riktiga hår?

Svar: Yesbox !
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?