Designbyte

En vän (som för övrigt har en väldigt fin design själv) påpekade att min design inte var speciellt proffsig haha... Måste hålla med henne. Nu när ni är så många som läser vore det roligare att faktiskt uppdatera designen litegrann, har lite menyer och göra det hela lite snyggare.
 
Har några idéer men tänkte vänta tills dom nya stövlarna har kommit - det ser mycket bättre ut då. Sedan blir det en photoshoot för bloggdesign, kanske med kandar och knoppar? Med en lite snyggt lindad Danny kan det nog bli kanonbra. Har ni några förslag på hur den nya designen ska vara kan ni alltid skriva en kommentar eller skicka ett mail till mig! Kanske känner ni någon som gör fina desginer eller så är ni sugna på att själva göra ett försök? 
 
I vilket fall ska jag som sagt vänta in stövlarna för lite nya bilder men man kan ju alltid börja fundera på saken så länge. Min mailadress är [email protected] och jag välkomnar alla förslag!
 
IDA

Jag kan fota om ni har några fina ställen att vara på! ;)

Svar: Jag nappar gladeligen på denna ide!! Hör av mig så snart stövlarna/sadeln kommit :-)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?