Dagens checklista

Åh hjälp den här dagen har verkligen gått i ett. Började dock med att sova ut ordentligt i morse, det kändes som att det behövdes. Vaknade vid 09.30 och drog igång lite städning och annat fix! Sedan följde dagen såhär:
 
✔ Fixa Danny (som vilade idag) och göra allt stallpyssel
 
✔ Åkte in till stan vid 12-tiden och så direkt till frisören. Slingade utväxten och ljusade upp håret litegrann, så nu är jag riktigt blond. Härligt till sommaren!
 
✔ 16.00-18.00 Gjorde ett par jobbtimmar i backen, bokföring och annat. Nu börjar vi bli klara, sakta men säkert.
 
✔ Mötte upp min vän Denise som kört ner från Sundsvall för att spendera ett par dagar hemma hos mig! Vi ska umgås och chilla lite. Just nu lagar vi mat :) Imorgon blir det kanske lite shopping och annat, det visar sig. Hoppas på fint väder.
 
Denise står för bilden! Jag har träffat Denise på lite tävlingar och hon har nu tävlat MSVA, JSM 2009 och 2011. Hennes fina Elliot är utbildad GP.
 
 



Kom ihåg mig?