Det är inte svårt att rida...

...När man sitter i sadeln på en sådan här häst. När vi köpte First Class "Klas" så fick jag en färdig häst utbildad GP, han var fantastisk på många sätt men också den utan tvekan svåraste häst jag har ridit. En häst som gav mig massor och när vi tog bort honom krossades mitt hjärta. Jag trodde aldrig att jag skulle få chansen att äga en så fin häst igen, kanske mest på grund av inköpskostnaden och att den häst som skulle hamna i min ägo efter Klas inte kunde köpas in för några fantastisummor på flera hundra tusen.
 
Men, jag köpte en häst som jag trodde på. Outbildad och otävlad. Ett år senare står jag med denna häst som jag visar upp, och ni anar inte hur STOLT jag är över att han är i min ägo. Sakta men säkert börjar han fylla upp platsen som den bästa häst jag har ägt, och bättre blir han hela tiden. 
 
Här har ni ett gäng bilder som jag bara njuter av att se. Power, spänst och glada öron. Hoppas ni tycker desamma!
 
 

herregud vilka fina bilder!!!! han ser urfin ut <3

E

Han är ruggigt läcker! Bra jobbat Frida!

Du är så himla duktig Frida och du ska vara så otroligt stolt över dig själv för att ni kommit så här långt på så kort tid! Heja heja! :)

Ida

Klart du ska vara stolt med en sån fin häst som DU fått så fin. Bra jobbat! Ser fram emot att följa er utveckling mot GP. För det är väl målet, hoppas jag!? ;-)

Superfina bilder! Du har en fantastiskt trevlig häst som bara kommer bli bättre -han är ju ung och bara i början än, tänk vart ni är om ett par år :O :D

Hej Frida!
Grattis till er fina debut! Du har inspererat mig mycket i ridningen och även ditt sätt att vara, tuff brud! Jag är på jakt efter en ny sadel och i nuläget har jag en Amerigo och vill gärna stanna kvar i den kvalitén, tyvärr finns ingen direkt modell för min häst då han har lite manke å rak rak rygg. Försökte hitta lite om childeric men finner inget. Hur gjorde du när du kontakta dem? Va du tvungen att köpa ny eller fanns detbegagnade?

Du har all rätt att vara stolt Frida, Han ser så sjukt fin ut!
Han har en helt otrolig utstrålning!

Tokläcker!
Man blir alldeles varm i hjärtat att läsa om hur glad han gör dig.
Grattis

Herregud vad fin han är, helt otroligt!! Han har verkligen internationell klass. Håll i honom!!!

Hej,

Jag behöver enkätsvar från bloggläsare av hästbloggar. Till min masteruppsats undersöker jag produktplacering och marknadsföring på hästbloggar.

Alla svar jag kan få uppskattas och är viktiga för undersökningen!

Länken går direkt till enkäten:
https://www.surveymonkey.com/s/hastbloggundersokning

Väldigt fina bilder! & en riktigt snygg häst, klart du ska vara stolt!! :)

SISTA BILDEN! wow wow wow

Helt otroligt fina bilder, och va fin han är!

Han är jättefin verkligen, och ni är väldigt fina ihop! Kul att se, för han har verkligen utvecklats det senaste.. :)

Han är riktigt, riktigt snygg! Du har gjort ett superjobb och är jätteduktig :)

Gud så fin han har blivit!!!! Och jättefina bilder! :) Du gör ett riktigt bra jobb Frida

Fantastiskt fin Frida!

Super snygg e han! ;P har du film från tävlingen? hade varit kul å se! ;)

Sååå snygg han äär!

Det var jag som skrev om sadeln men mina upg verkade inte vilja komma med ;)

Spännande att veta på ett ungefär vad Danny kostade, han är ju onekligen fin, och var hittade du honom? och ffa hur hittade du honom?? :)

Grattis! Ni är ett sånt fint ekipage! Jag har själv en unghäst, och läser din blogg dagligen för jag får så mycke inspiration av dig och Danny!! Hoppas att vi kan komma lika långt som ni gjort! P.s får inte nog av att kolla på den sista bilden, super fina!

herregud Frida! Han ser helt otrolig ut! Ni är jättefina tillsammans verkligen. wow!

Fina bilder!

Ida

Guud va fina bilder! :D
Länkbyte? Kika gärna in på min blogg :)

Han ser helt fantastisk ut! *Hästgodis!*

Gud så fin! :) <3




Kom ihåg mig?