Välkommen säger vi snart till en till dansk kille

Nej nu kan jag inte hålla mig längre..
 
Detaljerna får ni inte förrän på tisdag när stjärnan förmodligen anländer. Så ja, som flera redan gissat och en del vetat om - lilla team Hallgren utökar hästantalet när min mamma köper hem en fantastiskt fin, snart 2 år gammal häst från Danmark. Jag är så stolt att jag spricker över min mamma som gjort detta val och hon kommer att ha honom på samma anläggning som Danny nu fram till sommarbetet. Detta ger mig möjlighet att se honom varje dag och få följa honom från början.
 
En häst som vi tror enormt mycket på och som jag hoppas få rida med ära under framtida championat :) Danny får passa sig för denna nya, minst lika långbenta, konkurrens. Ni kommer att få veta allt bakom denna häst, stam och såklart bilder så snart han anlänt till Sverige. Håller vädret sig lugnt så att han kan åka över bron kliver han på bussen upp hit på måndag. Wow.
 
 
ce

Är det möjligtvis en bror till Danny?

Åå så spännande! Grattis till er :D

Så spännande! Blir kul att se den :)

Gissar också på att det är Dannys bror! Kan inte bli annat än bra! :)

Åh grattis till er! Ska bli jättekul att höra mer om honom. Lite lik Danny? Släkt?

Precis vad jag tänkte! Så spännande & roligt!!!

Spännande!! Grattis till er :)

Ååh, är detta kanske Dannys bror du nämnt någon gång tidigare??
Gud så roligt!! :D

Kul!!
En liten film snutt skulle inte skada när hästen gjort sig hemmastadd ;)

Åh vad roligt! Grattis till er :) kul att din mamma vill ha en liten häst också ju! Ska bli kul att se mer av han :)

Grattis Frida! Vad spännande!

Gud vad roligt! Ett stort grattis till er :) Spännande att få hem en dansk, det är bra hästar enligt min åsikt, hehe.

/Tjej med dansk import till häst

Grattis!

Vad spännande!

Kram

Wow vad spännande! Roligt med en till förmåga :) Vädret har varit bättre idag här nere i Skåne även om "vindkänsliga fordon" avråddes från att köra på Öresundsbron. Hoppas han är på väg till dig nu då!

Spännande!!

Å va kul! Grattis :)

Åh vad kul! :D




Kom ihåg mig?